Dagens Pass

Idag blev det dressyr/ markarbete i paddocken, M skötte sig fint. Började arbeta henne lite som vanligt oså, och då var hon rätt så mjuk och arbetade helt okej. Sen i traven gick de också bra, lite seg men ändå lite mer framåt än senast. När jag började arbeta henne gick de helt ok, men inte helt på topp! Sedan tog jag två fattningar galopp och första gången tog det några steg innan hon fattade att hon skulle galoppera, men andra gången tog hon den direkt jag gav galoppskänkeln! Voala! ♥

Sen la jag upp en serie med tre bommar och ett lågt hinder efter och första gången var hon inte riktigt vaken, men andra gången satt hon bomserien och hindret perfekt! ♥
Riktigt gammal bild, sedan mars 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0