Musses och min tid tillsammans..

Ja, vart ska vi börja? Jo, den 24 maj 2010 stod jag som ägare för I Hear Music. Vilket jag aldrig trodde några månader innan. Musse och jag har haft en otrolig resa sedan dess. Med både framgångar och motgångar.. Sedan vi köpte henne och fram tills typ slutet av februari då vi flyttade in i stallet vi står i nu, utvmecklades vi ingenting. Vi bara flängde runt och jag visste inte hur jag skulle bära mig åt för att få det rätt. Jag ångrar att jag inte hittade Eliza redan då, då skulle vi varit hur långt fram som helst nu..

Sedan började vi rida lite mera seriöst i paddocken, men vi utvecklades inte så värst mycket då heller. Jag visste ju inte hur jag skulle rida min häst rätt.

I somras började jag träna för Viveka, jag började utvecklas lite i min ridning, men jag nådde inte den kapacitet jag ville fullt ut.

För ca 3 månader sedan eller nått sånt, tränade fesaa för eliza, då märkte jag direkt, det där är tränaren för mig och musse som vi behöver nu. Och det var det, hon var tränaren som hjälpte oss fram i vår utvckling. Hon har betytt väldigt mycket för oss..

Idag kan jag rida min häst på ett mycket korrektare sätt, men långt ifrån perfekt, och därför ska jag även börja träna för vivvi, så man får lite varierande träning och ser vilket sätt som fungerar bäst på just min häst..



Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: ett skämt ;p

2011-12-27 @ 16:02:48
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0