Dagens Ridpass

Sitter och kollar på Ponnyakuten, kul! Idag blev det ridning på banan för jag kände att jag ville rida igenom henne lite sen igår, då det gick hemskt.. Idag gick det iaf väldigt väldigt bra igen, traven var så fin idag, hon var jättestadig idag så det var jätteroligt!

Arbetade med massa åttor och sånt i skritten och hon var fin i skritten också, hon börjar släppa lite i sidorna men hon sitter fortfarande fast lite.. I traven är hon ju hur fin som helst nu så det blir mycket trav då hon är så avslappnad och den funkar så bra nu..

Imorgon tror jag de blir uteritt, skrittar och travar nog.. Traven lär funka men skritten brukar inte vara så poppis på uteritter, får se.. ♥


syrran red musse i somras, love the summer!

Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

sv: Ja det är skönt! :) För vår del har jag vilodag för att kroppen hennes ska återhämta sig, då muskler byggs i vila.

2012-02-19 @ 20:56:48
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken trevlig häst du har! :-) Är det också en travare?

2012-02-22 @ 01:13:24
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0