Skrittvända á 40 min!

Ja, idag stod en 40 min skrittur på schemat inklusive klättringsbacken en gång! Det gick helt OK idag faktiskt.. Jag arbetade henne lite i skritten på grusvägen där vi alltid brukar galoppera, så såklart ville hon ju bara dra iväg i galopp, me jag tänkte nu ska hon lugna ner sig och när hon gjort det och går avslappnat med stödet i handen så är jag nöjd och skrittar vidare på lång tyglar, gjorde även lite halter sen och var stenhård med att hon går inte en millimeter förrens jag har bett om det! Så idag gav mig ALDRIG!

I klätterbacken klättrade hon jättebra idag, man kände verkligen i ryggen att hon jobbade och hon sänkte huvudet, så jag är helt klart nöjd med hennes arbete idag för att vara en uteritt, hon brukar nästan aldrig gå att jobba utan bara dra iväg, men ska verkligen vara stenhård med att hon gör ingenting som jag inte ber om, så hon inte bara drar iväg! Tror ni jag lyckas? :D



Kommentarer
Postat av: Thessie

ja, den är bra! jag är päls allergisk men jag älskar alla djur! :)

2012-02-08 @ 20:10:44
URL: http://thezziez.blogg.se/
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

så lite så :) absolut :)

2012-02-08 @ 21:08:14
URL: http://hkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0