Vila

Idag fick Musse vila och det blir det nog även på fredag, då jag ska på hockey med min kompanjon Emma. I alla fall orkade jag verkligen inte rida, hade sån jäklans huvudvärk! Inte skönt alls.. och Musse dör ju inte av att vila heller.

Imorgon ska jag nog rida i paddocken igen tror jag och på torsdag blir det nog uteritt och på lördag har Vivi hand om musse för vi ska till farmor och farfar i Vetlanda.

ÄLSKADE HÄST, VET INTE VAD JAG SKULLE GÖRA OM INTE DU FANNS, NU VET JAG HUR JAG SKA RIDA FÖR ATT FÅ ALLT PERFEKT OCH VI HAR BARA FRAMGÅNGAR FRAMFÖR OSS I VÅR/SOMMAR.. INGEN OTUR! KAN INTE FÖRKLARA HUR MYCKET JAG ÄLSKAR, VÄRLDENS BÄÄÄÄÄSTA I HEAR MUSIC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0