Vila

Idag fick Musse vila, men det var ingen latsida heller! För vi var ute och promenerade en halvtimme typ.. Vädret var strålande sol så tyckte en 25-min promenad lockade stort, det tyckte Musse också när vi var ute och gick.. Hon var glad och knallade på, spetsade öron och lyssnade väldigt mycket! Blev ju lite samhälle också så lite miljöträning från marken.. :D

Även jag fick mig ett rejält benstyrkepass av att gå i snön på en skogsstig, asjobbigt vare! Men men, ska man i form så ska man och jag har varit duktig och tränat i 40 min nu ikväll med smarta workouts från App Store! :D

Musse var jättemysig idag, efter promenaden pysslade jag om henne ordentligt och då hade jag henne lös i stallgången och hon stod helt stilla där och njöt och lyssnade.. Myshästen min! :D





Kommentarer
Postat av: nelly

Va mysiga bilder :)

2012-02-19 @ 19:44:46
URL: http://blixtras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0