DAGENS MYS

Åkte upp med mamma och hon hjälpte mig med stallsysslorna idag för jag har något hugg uppe i höger skulderblad, och jag kan knappt andas och röra mig utan att det hugger till! usch säger jag bara! Det går inte att beskriva så ont gör det, undrar vad det är.. måste vara en kraftigare muskelspänning/låsning eftersom jag varit så spänd runt nacken och skulderbladen väldigt länge!

Vi hade också insläppet så tog in alla hästarna och bytte täcken, sen så borstade jag av och myste med min lilla pärla som snart ska igång igen.. På tisdag är det slut på lathet, hihi! Då är hennes två veckor avklarade, det har även varit skönt för mig så jag har haft mer fokus på skolan, men nu när stallet kommer ta längre tid så måste jag struktuera upp mitt arbete mycket mycket bättre, SKÄRPNING JULIA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0