Skrittur i snön

Idag började Musses igångsättning och den fick inledas med en skrittur i den nykomna snön. Vi har väl fått så där 1 dm på vissa ställen kanske. Det var hur mysigt som helst även att jag frös om tårna och min M skötte sig elegant.

Hon var väldigt pigg i början, men det är ju inte så konstigt för att hon har ju stått i 2 veckor men sen lugnade hon ner sig och var väldigt lydig. Jag kunde säga öka och minska och hon lyssnade. Fast jag fick använda sitsen lite också! Jag skrittade på långa tyglar och gjorde lite ökningar och minskningar just för att få henne lydig.. Så tråkigt att bara skritta rakt upp och ner också så man måste ju göra något! :D


Bild sedan 25 september 2011..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0