Skogstur i kalhygget!

Ja, som rubriken lyder tog Musse och jag en runda i skogen (nästan ingen skog kvar) mestadels skritt på långa tyglar men travade lite fram & tillbaka på en kort sträcka på grusvägen för att en skogsmaskin höll på att fälla träd på ett ställe..

Men hon brydde sig inte så värst mycket om maskinen utan kollade lite på den, så försökte jobba lite i traven och det gick rätt bra. Även att hon inte gick i form så jobbade hon jättebra med att sätta under sig och få upp ryggen lite, dock inte fullt ut, men hon jobbade på väldigt bra, trots en massaaa träd och maskiner, duktig!

Innan jag red så vet ni vad.. Körde jag åndus, till och med i trav och körde serpentiner och allt i paddocken.. Var verkligen skitkul och köra! Ska få lära mig de med sa Vivi, wiiiiiiiihhoooo! Gillar när jag får göra mycket med hästarna, att lära mig nya saker och att hjälpa andra med saker, som rida, sköta hästarna mm..

TAGGAR FÖR EXAMEN, IMORGON BLIR MAMMA KLAR SSK (SJUKSKÖTERSKA). ETT GRATTIS TILL HENNE KANSKE? TAGGA EXAMENSFEST MED TYP 40 PERS PÅ LÖRDAG!


SÖÖTA ÅNDUS FÅR STÅ FÖR BILDEN IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0